Wiele spółek w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy zamiarem załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd firmowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.